пʼятниця, 11 січня 2019 р.

Модуль 7-8. Рефлексія

Доброго дня!
Сьогодні був цікавий і як на мене один із найлегших днів.
Було надзвичайно цікаво. Спочатку я створювала учнівський проект. Це була презентація  про вплив Османської імперії на Україну. А як Ви думаєте звідки в українців взялися карі очі? Також я познайомилася з бібліотекою оцінювання. Це дуже важливий момент, адже я дізналася про те за якими критеріями можна оцінити творчість, креативне мислення, презентацію, публічний виступ тощо. Згодом я і сама створила форму оцінювання мультимедійної презентації. І що найцікавіше, сама оцінила  свою роботу.  Це стало для мене дуже корисною дією, адже я змогла побачити свої  помилки та недоопрацювання і оперативно їх виправити.
 Також я трошки попрацювала над своїм планом, багато чого виправила. До сьогоднішнього дня я ще сумнівалася в своїй темі і ще було багато нюансів. Але нарешті все стало на свої місця.
Тренери, дякую за день!

2 коментарі:

  1. цілком і повністю підтримую! а от читаю рефлексію, я не прочитав жодного відгуку про роботу в парах.

    ВідповістиВидалити
  2. Сподіваюся, Ви взавтра зможете поділитися цікавою інформацією, чому ж у мене та в багатьох українців "очі карі та карі... і не підходять до пари ???"

    ВідповістиВидалити

Модуль 9-11. Рефлексія

Нарешті кінець! Ну майже... Сьогоднішній день розпочався із цікавої зарядки, я була.... тостером) Було дуже весело! Далі  була групова робот...