субота, 12 січня 2019 р.

Модуль 9-11. Рефлексія

Нарешті кінець! Ну майже...
Сьогоднішній день розпочався із цікавої зарядки, я була.... тостером) Було дуже весело!
Далі  була групова робота. Я працювала у парі з пані Марією, яка оцінила мою учнівську роботу і дала цінні поради, які я врахувала коли доопрацьовувала свої наробки! День видався дуже позитивним і легким! А ще я набрала найбільше фішок і мені подарували  прикольний годинник, який мені ну дуже сподобався)
Попереду ще багато роботи, але фундамент вже є. Я вірю, що в мене все вийде!

1 коментар:

  1. Форма оцінювання портфоліо
    І. План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
    Вдалі моменти: Тема проекту є цікавою та актуальною для учнів даного віку. Учні можуть оцінити взаємозв’язки Османської імперії між різними країнами світу, в тому числі і з Україною. Також дізнатися духовні і культурні надбання та цінності, історико-культурні традиції українського народу. Під час проекту учні зможуть удосконалити навички роботи з комп’ютерними програмами. Позитивним є те, що представлення результатів відбувається не тільки серед учнів, а й для батьків та вчителів.
    Ідеї для покращення: Змінити зміст деяких тематичних питань, для кращого розкриття теми. Необхідно також додати ще декілька Інтернет ресурсів.
    ІІ. Приклад учнівської роботи
    Вдалі моменти: Цікава презентація, яка легко сприймається візуально. Чітко і логічно поставлені запитання. Родзинкою даної роботи є проведення опитування «Звідки в Українців карі очі?», що дозволяє зацікавити кожного глядача та слухача.
    Ідеї для покращення: Діаграму з результатами опитування помістити на окремий слайд. Додати ще цікавих фактів про взаємовідносини Османської імперії та України.
    ІІІ. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
    Вдалі моменти: Використано декілька форм оцінювання, що дозволяє ефективно оцінити роботу кожного учня. Вдало підібрані коефіцієнти для оцінки мультимедійної презентації.
    Ідеї для покращення: До діаграми додати один приклад позитивного впливу контакту Заходу і Сходу. Додати до контрольного списку «Самооцінювання» ще декілька пунктів, що має бути під час виконання проекту.
    ІV. Допоможні матеріали для фасилітації
    Вдалі моменти: Використання індивідуального журналу досліджень для учнів, що дозволяє їм прослідковувати виконання різних завдань щоденно та знаходити помилки. Таблиця «Прогрес виконання групової роботи» дозволяє аналізувати швидкість та якість виконання проектної роботи.
    Ідеї для покращення: У журналі досліджень додати ще пункти (наприклад, чому мені не вдалося це зробити). Змінити оформлення опитувальника, для кращого візуального сприйняття.
    V. Інші складові Портфоліо (документи)
    Вдалі моменти: Опитувальник, який дозволяє учням дізнатися не тільки про історичні моменти, а й про успадкування кольору очей.
    Ідеї для покращення: Надати учням факти щодо теми проекту, про які вони раніше не здогадувалися.
    VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
    Вдалі моменти: Чітко і логічно використовано різні форми оцінювання проекту, що дозволяє якісно і швидко оцінити роботу учнів. Залучення батьків та вчителів для оголошення результатів, налагоджує спілкування один з одним.
    Ідеї для покращення: Під час виконання даної роботи, залучити до неї відомих істориків (по можливості) та додати цікаві відеоматеріали.
    Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)
    VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ:
    Тема проекту є актуальною і сучасною! Цікаво побачити результати та зробити певні висновки. Бажаю сил та натхнення у впровадженні даного проекту!

    ОПОНЕНТ: Яковчук Леся

    ВідповістиВидалити

Модуль 9-11. Рефлексія

Нарешті кінець! Ну майже... Сьогоднішній день розпочався із цікавої зарядки, я була.... тостером) Було дуже весело! Далі  була групова робот...